La frase:

" Si no existís la novetat continua que és escriure, em moriria simbòlicament tots els dies" - Clarice Lispector

divendres, 11 de març del 2011

Sunset Park - Paul Auster

        Com no podia ser d’altra manera, el meu fill  em coneix i per Nadal em van regalar el darrer Auster, “Sunset Park”.
          Es una novel·la que recupera la millor prosa d’aquest autor, a l’alçada de “Bogeries de Brooklyn” que és, segons el meu parer, una de les seves millors obres.
          La novel·la es centra en les vivències de quatre joves que viuen a una casa ocupada i ens descriu els diferents punts de vista i les problemàtiques que tenen plantejades a la vida.
          Paul Auster te la capacitat d’explicar-nos unes vides imaginades, que podrien ser verdaderes, amb una prosa emotiva i planera, molt descriptiva i visual.                                                                                                                                                                                          
Valoració☼ ☼ ☼ ☼ 
Recomanable pels fans de l’autor
Contraindicat si anem a la recerca de veritats incontestables.
Edicions 62:  251 pag.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada