La frase:

" Si no existís la novetat continua que és escriure, em moriria simbòlicament tots els dies" - Clarice Lispector

dimarts, 30 de juliol del 2013

Hisenda en tràmit


He fet la Declaració de la Renda, em surt amb devolució d’una quantitat respectable que em facilitaria, en aquesta època de crisi, arribar a final d’any.

Entro a la web d’Hisenda per conèixer l’estat i els terminis de la devolució.

Resposta: “En trámite”.

Per això fan publicitat d’aquest servei? Se suposa que una vegada entregada la documentació aquesta esta “En trámite”.

Mentrestant Hisenda disposa, dema farà 8 mesos, dels meus diners, diners que em fan falta i que vaig pagar l’any passat. A que esperen? Quanta gent esta en aquesta situació? Quants milions ens retenen?

                                       Carta publicada a "La Vanguardia" el 5/08/2013

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada